Vítam Vás na mojom blogu, ktorý sa zaoberá zdravým životným štýlom zameraným na chudnutie a vegánstvo.
Ak máte chuť informovať ma o tom, ako by som kvôli svojmu zdraviu mala do jedálnička zaradiť živočíšne produkty, ušetrite si čas a odíďte na iný, mäsožravý blog. Inak privítam akúkoľvek radu, milý komentár, či priateľstvo :-)

utorok 20. mája 2014

Po upršanom víkende slnečný pondelok

Včerajší deň bol pekný, slnečný, odrazilo sa to aj na mojej nálade. Poobedie po práci som si spestrila hrabkaním sa v hline, sadením kvetináčovej skalky, presádzaním kvietkov na balkóne, a pokusom o tvarovanie bonsajov :-) Čo z toho vzíde, uvidím časom :-)
Čo sa týka jedla, som so sebou celkom spokojná. Len večera bola dosť neskorá, nakoľko som pri tom všetkom slnku a sadení zabudla na čas.


Raňajky: banán, káva so s. mliekom
Desiata: banán a jablko, čaj z čerstvej mäty
Obed: paradajková polievka z kyslej kapusty, varená špargľa, dusená zelenina (zelená cibuľka, cesnak, mrkva, petržlen, fazuľkové lusky, kukurica), zemiaky varené v šupke, zeleninový šalát (paradajka, paprika, biela reďkovka, zelená cibuľka)
Večera: hrianky z celozrnného chlebíka, paradajka, paprika, zelená cibuľka, horčica

Pohyb: zatiaľ žiadny, ale plánujem (ako už X krát) začať behať

1 komentár:

  1. Ahoj :) Děkuji za krásný komentář u mě na blogu, moc mě potěšil :)

    Tvůj blog si také moc líbí, i když je nový a skoro nic tu není :D Vyřazuje z tvého psaní pozitivní energie, i design blogu máš takový krásně příjemný a sympatický :)) Moc se těším na tvé články :)

    OdpovedaťOdstrániť