Vítam Vás na mojom blogu, ktorý sa zaoberá zdravým životným štýlom zameraným na chudnutie a vegánstvo.
Ak máte chuť informovať ma o tom, ako by som kvôli svojmu zdraviu mala do jedálnička zaradiť živočíšne produkty, ušetrite si čas a odíďte na iný, mäsožravý blog. Inak privítam akúkoľvek radu, milý komentár, či priateľstvo :-)

streda 21. mája 2014

Slnečný utorok :3

Včera som mala zase divoký deň. Už sa teším, kedy prídem domov z práce a nebudem mať čo robiť a budem sa môcť venovať sebe.. Včera poobede som odchytávala túlavého psíka, taký miláčik to bol... Nestihla som preto ani poriadne jesť a bola som dobre hladná, a mala som čo čobiť, aby sa z večere nestalo ZP.

Raňajky: banán, káva so s. mliekom, čierny čaj s citrónom
Desiata: banán a jablko
Obed: nič, nestihla som
Olovrant: dusená zelenina ako včera, špargľa, zemiaky v šupke (veľká porcia)
Večera: 1 celozrnný rožok s burákovým maslom a bio džemom

Zistenie dňa: milujem špargľu, burákovému maslu možno jedného dňa prídem na chuť :-)


1 komentár:

  1. Ahoj, před nějakou dobou jsi dala komentář ke mně na blog. Já se tam dlouho neukázala. Ale je mi taky sympatické, že jsi veganka. Úplně tě chápu - také je mi líp.

    OdpovedaťOdstrániť